Subject: RE: Andmete päring
From: "Matis Kivila" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 16:36:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tevitused,

Manuses oluliselt suurem nimekiri. Mis oleks hind antud kinnistute puhul?

Parimat,

Matis Kivila

+372 53 433 598

AS LandCredit | www.landcredit.ee <http://www.landcredit.ee/>

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 28, 2024 2:09 PM
To: Matis Kivila <[email-masked]>
Subject: RE: Andmete päring

Tere

Saadan hinnapakkumise.

Andmetöötlus: 30 minutit X 60 + KM =  36,60 eurot.

Andmete tellimiseks palun kinnitada hinnapakkumine. Kas arve vormistame AS
LandCredit (14475149) nimele?

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Matis Kivila <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 23, 2024 2:14 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Andmete päring

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Manuses kinnistute nimekiri. Kas oleks võimalik kinnistutele juurde saada
viimane omanikuvahetuse kuupäev? Mis oleks andmete päringu maksumus?

Parimat,

Matis Kivila

+372 53 433 598

AS LandCredit | www.landcredit.ee <http://www.landcredit.ee/>